Kardeşim Ben Şuan Askerim Kesinlikle Önermiyorum İnsan Dışı Bir Muammele Mevcut burada sadece devlete zarar vermekteyiz yemek olsun her konuda bir katkımız yok yani psikolojik baskı dışında askeriyede birşey yok gelirsen dahada psikolojin bozulur bilgin olsun .