Geçmiş olsun...
Olmadık sebepler yüzünden sıkıntıya girmek büyük problem.
İnşallah sorunsuz bir şekilde çözümlenir sıkıntılarınız.
Yukarıda bazı arkadaşların sözylediği gibi, doğrudan askerlik şubesine gidin; derdinizi anlatın.
Yardımcı olacaklar ve/veya yol göstereceklerdir.