Hocam senin yaşadıklarını aynen yaşamış biriyim.
Geçirdiğim trafik kazası sonucu kafatasımda kırık vardı 2 kere ameliyat oldum ve yapay kemik konmuştu.
Bu sebeple bende hastane sürecine girdim, sanıyorum 2 ay uğraşmam gerekti.
Bu tip durumlarda doktorlar bile isteye uğraştırıyorlar. Sanıyorlar ki askerden kaçmak için bu yola girmişiz sürünsün gözüyle bakıyorlar.