• 14-08-2022, 10:39:54
    #10
    HellWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet genelde 25bin en az karsiliyorlar sorun cikartmadan diye biliyorum bende. Washington State'de otuyorum hocam ama arada bir las vegas'a gittigimde oluyor, siz neresindesiniz?
    Suan da Antalyada tatildeyiz.
    1.5 hafta sonra Philadelphia’ya donecegim
  • 14-08-2022, 11:19:53
    #11
    Platin üye
    Konu bana hiç ilgi çekici gelmedi, "Amerika' da Mustang ile polisten kaçtım", "Mustang' imi 10k'ye aldım 12k' ya sattım, "Amerika' da Mustang' i çöpe attım kimse almadı", "Mustang Doblo' ya karşı, yarışı kim kazanacak?!" gibi şeyler denemelisin, ciddi ciddi tavsiyeler veriyorum şaka değil ha! Amerika/Türkiye ticaret yapmak, iş yapmak, danışmanlık yapmak istiyorsan stretjini değiştirmelisin, bunu bir pazarlamacı olarak söylüyorum, ücret istemez...
  • 14-08-2022, 11:25:55
    #12
    Üyeliği durduruldu
    eHNeRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten bilmediğim için soruyorum. Türkiye'de aynı kaza olsa ne olurdu ?
    polis gelip karışabiliyor mu ? Suçu karşı taraf kabul edince, sizin bütün masrafınızı ödemek zorunda değil mi ?
    Yani Türkiyeden ne farkı varki bunları özellikle yazdınız ?
    ( Türkiye'de olsaydı 10 günde tamir olurdu diye düşünüyorum ) tam emin değilim tabi o kadar yüksek modele binmedim hiç..
    yakın zamanda yaşadığımız bir olay.

    su arabası yanımızdan jet hızıyla geçip yandan çiziyor bizi, geçerken de küfürler savuruyor. Ardından mahalleyi arayıp tarayıp buluyoruz onu polisi arıyoruz. Kendi aranızda halledin diyor. Tam 1 - 1.5 saat oyalıyorlar. En son 112 den ulaştığımız kişiye karşı tarafın alkollü olabileceğini söylediğimde (tekelden çıkıyordu) eğer geldiğimde öyle bir şey görmezsem sana işlem yapıcam diyip tehdit ediyor. Ardından ben restleşiyorum. sonra bir bakıyoruz sucu kaçmış piyasada yok. Kısacası ölümlü-yaralamalı kaza olmadığı sürece, kazaya karışan şoförlerden biri alkollü vb. olmadığı sürece kaza tutanağı tutun diyor. eğer karşı taraf tutmak istemezse de trafik mahkemesine gideceksiniz diyor. Hiçbir işlem yapmıyorlar.

    sigorta olayı da tamamen hata oranlarına göre araçların sigortaları tarafından karşılanan bir husus. fakat orada da belli bir tutara kadar işlem yapılıyor olabilir.
  • 14-08-2022, 11:29:51
    #13
    ÖzayDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu bana hiç ilgi çekici gelmedi, "Amerika' da Mustang ile polisten kaçtım", "Mustang' imi 10k'ye aldım 12k' ya sattım, "Amerika' da Mustang' i çöpe attım kimse almadı", "Mustang Doblo' ya karşı, yarışı kim kazanacak?!" gibi şeyler denemelisin, ciddi ciddi tavsiyeler veriyorum şaka değil ha! Amerika/Türkiye ticaret yapmak, iş yapmak, danışmanlık yapmak istiyorsan stretjini değiştirmelisin, bunu bir pazarlamacı olarak söylüyorum, ücret istemez...
    Hocam onerilerin icin tesekkur ederim. Bu video youtube icin ozel bi content degildi gordugun gibi, basima gelen bir olayi paylastim. Dedigin gibi youtube icin bi iki video cekicegim yakinda (amerikada ne is yaptigimi ne kadar kazandigimi felan) Polisten kacislari paylasmayi tercih etmiyorum ama ufak yaris videolari atarim bi ara
  • 14-08-2022, 14:56:28
    #14
    Platin üye
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakın zamanda yaşadığımız bir olay.

    su arabası yanımızdan jet hızıyla geçip yandan çiziyor bizi, geçerken de küfürler savuruyor. Ardından mahalleyi arayıp tarayıp buluyoruz onu polisi arıyoruz. Kendi aranızda halledin diyor. Tam 1 - 1.5 saat oyalıyorlar. En son 112 den ulaştığımız kişiye karşı tarafın alkollü olabileceğini söylediğimde (tekelden çıkıyordu) eğer geldiğimde öyle bir şey görmezsem sana işlem yapıcam diyip tehdit ediyor. Ardından ben restleşiyorum. sonra bir bakıyoruz sucu kaçmış piyasada yok. Kısacası ölümlü-yaralamalı kaza olmadığı sürece, kazaya karışan şoförlerden biri alkollü vb. olmadığı sürece kaza tutanağı tutun diyor. eğer karşı taraf tutmak istemezse de trafik mahkemesine gideceksiniz diyor. Hiçbir işlem yapmıyorlar.

    sigorta olayı da tamamen hata oranlarına göre araçların sigortaları tarafından karşılanan bir husus. fakat orada da belli bir tutara kadar işlem yapılıyor olabilir.
    Tam olarak ne demek istediğinizi anlamadım.
  • 14-08-2022, 15:17:54
    #15
    Üyeliği durduruldu
    eHNeRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak ne demek istediğinizi anlamadım.
    Farklarını sordunuz ya direkt söylüyorum:

    orada polis gelmiş ama gitmiş

    burada artık yaralamalı veya ölümlü kaza, alkollü sürücü gibi absürt durumlar olmadığı sürece 112 'yi arayın polis biz gelmiyoruz siz tutanak tutacaksınız der. Gelmiyorlar yani hiç.
    Karşı taraf tutanak tutmak istemezse de yine gelmiyor, git diyor trafik mahkemesine başvur fotoğraflar kanıtlar ile birlikte diyor. Yine gelmiyor.

    Kendi yaşadığım örneği verdim, hakaret ede ede arabayı çizen sucuyu yakaladık polis çağırdık gelmedi. kendi aranızda halledin tutanak tutun yoksa trafik mahkemesine gidin dediler. yer sarıyer/istanbul.
  • 14-08-2022, 15:53:35
    #16
    Platin üye
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklarını sordunuz ya direkt söylüyorum:

    orada polis gelmiş ama gitmiş

    burada artık yaralamalı veya ölümlü kaza, alkollü sürücü gibi absürt durumlar olmadığı sürece 112 'yi arayın polis biz gelmiyoruz siz tutanak tutacaksınız der. Gelmiyorlar yani hiç.
    Karşı taraf tutanak tutmak istemezse de yine gelmiyor, git diyor trafik mahkemesine başvur fotoğraflar kanıtlar ile birlikte diyor. Yine gelmiyor.

    Kendi yaşadığım örneği verdim, hakaret ede ede arabayı çizen sucuyu yakaladık polis çağırdık gelmedi. kendi aranızda halledin tutanak tutun yoksa trafik mahkemesine gidin dediler. yer sarıyer/istanbul.
    ANLADIM munferit bir olayı Türkiyenin geneliymiş gibi yazmışsınız, yani bu mantıkla oradaki arkadaş polis çağırmasın, amerikan polisleri insanların boğazına basarak öldürüyor mu demek lazım
  • 14-08-2022, 15:55:20
    #17
    Üyeliği durduruldu
    eHNeRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ANLADIM munferit bir olayı Türkiyenin geneliymiş gibi yazmışsınız, yani bu mantıkla oradaki arkadaş polis çağırmasın, amerikan polisleri insanların boğazına basarak öldürüyor mu demek lazım
    gerçekten kusura bakmayın, ciddi bir şey yazdığınızı düşünerek sizi ciddiye aldım, yaşadığım deneyimi anlattım. meğer tamamen laf olsun torba dolsun diye yazdığınız mesajlarmış. kusura bakmayın tekrardan.
  • 14-08-2022, 16:00:34
    #18
    Platin üye
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçekten kusura bakmayın, ciddi bir şey yazdığınızı düşünerek sizi ciddiye aldım, yaşadığım deneyimi anlattım. meğer tamamen laf olsun torba dolsun diye yazdığınız mesajlarmış. kusura bakmayın tekrardan.
    Yok yok duygular karşılıklı hocam ne demek, Bende yazdıktan sonra farkettim kendi başından geçen şeyi bütün ülkede olan birşeymiş gibi anlatan birine cevap yazdığım için zamanıma üzüldüm. ( Büyük ihtimal anlattığınızda yalandır zaten, amaç farklı )
    Yine de size boş zamanlar.