ÖzayDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu bana hiç ilgi çekici gelmedi, "Amerika' da Mustang ile polisten kaçtım", "Mustang' imi 10k'ye aldım 12k' ya sattım, "Amerika' da Mustang' i çöpe attım kimse almadı", "Mustang Doblo' ya karşı, yarışı kim kazanacak?!" gibi şeyler denemelisin, ciddi ciddi tavsiyeler veriyorum şaka değil ha! Amerika/Türkiye ticaret yapmak, iş yapmak, danışmanlık yapmak istiyorsan stretjini değiştirmelisin, bunu bir pazarlamacı olarak söylüyorum, ücret istemez...
Hocam onerilerin icin tesekkur ederim. Bu video youtube icin ozel bi content degildi gordugun gibi, basima gelen bir olayi paylastim. Dedigin gibi youtube icin bi iki video cekicegim yakinda (amerikada ne is yaptigimi ne kadar kazandigimi felan) Polisten kacislari paylasmayi tercih etmiyorum ama ufak yaris videolari atarim bi ara