Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yakın zamanda yaşadığımız bir olay.

su arabası yanımızdan jet hızıyla geçip yandan çiziyor bizi, geçerken de küfürler savuruyor. Ardından mahalleyi arayıp tarayıp buluyoruz onu polisi arıyoruz. Kendi aranızda halledin diyor. Tam 1 - 1.5 saat oyalıyorlar. En son 112 den ulaştığımız kişiye karşı tarafın alkollü olabileceğini söylediğimde (tekelden çıkıyordu) eğer geldiğimde öyle bir şey görmezsem sana işlem yapıcam diyip tehdit ediyor. Ardından ben restleşiyorum. sonra bir bakıyoruz sucu kaçmış piyasada yok. Kısacası ölümlü-yaralamalı kaza olmadığı sürece, kazaya karışan şoförlerden biri alkollü vb. olmadığı sürece kaza tutanağı tutun diyor. eğer karşı taraf tutmak istemezse de trafik mahkemesine gideceksiniz diyor. Hiçbir işlem yapmıyorlar.

sigorta olayı da tamamen hata oranlarına göre araçların sigortaları tarafından karşılanan bir husus. fakat orada da belli bir tutara kadar işlem yapılıyor olabilir.
Tam olarak ne demek istediğinizi anlamadım.