Konu bana hiç ilgi çekici gelmedi, "Amerika' da Mustang ile polisten kaçtım", "Mustang' imi 10k'ye aldım 12k' ya sattım, "Amerika' da Mustang' i çöpe attım kimse almadı", "Mustang Doblo' ya karşı, yarışı kim kazanacak?!" gibi şeyler denemelisin, ciddi ciddi tavsiyeler veriyorum şaka değil ha! Amerika/Türkiye ticaret yapmak, iş yapmak, danışmanlık yapmak istiyorsan stretjini değiştirmelisin, bunu bir pazarlamacı olarak söylüyorum, ücret istemez...