eHNeRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam olarak ne demek istediğinizi anlamadım.
Farklarını sordunuz ya direkt söylüyorum:

orada polis gelmiş ama gitmiş

burada artık yaralamalı veya ölümlü kaza, alkollü sürücü gibi absürt durumlar olmadığı sürece 112 'yi arayın polis biz gelmiyoruz siz tutanak tutacaksınız der. Gelmiyorlar yani hiç.
Karşı taraf tutanak tutmak istemezse de yine gelmiyor, git diyor trafik mahkemesine başvur fotoğraflar kanıtlar ile birlikte diyor. Yine gelmiyor.

Kendi yaşadığım örneği verdim, hakaret ede ede arabayı çizen sucuyu yakaladık polis çağırdık gelmedi. kendi aranızda halledin tutanak tutun yoksa trafik mahkemesine gidin dediler. yer sarıyer/istanbul.