• 14-08-2022, 09:25:03
    #1
    Tekrar bi video koyayim dedim, ne zaman yapsam burayada paylasiyorum, 8-9 ay once olan kazanin videosu..

    Polis geldi ikimizinde sigortasi oldugunu soyledikten sonra hic birsey yapmadan gitti hemen.... Adamin sigortasi tum hasarlari karsiladi ama 5 ay surdu arabanin tamir olmasi..


    Bir hafta oncede tampon uctu ise giderken Onunda videosunu bi ara koyarim

    Video :
    https://youtu.be/KMQmk3zkOgA
  • 14-08-2022, 09:37:09
    #2
    Kurumsal Üye
    Geçmiş olsun yeni nesil mustanglerin çarpışma testleri feci kötü diye biliyorum
  • 14-08-2022, 09:43:51
    #3
    Geçmiş olsun hocam
    • HellWorld
    HellWorld bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-08-2022, 10:09:49
    #4
    Platin üye
    HellWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrar bi video koyayim dedim, ne zaman yapsam burayada paylasiyorum, 8-9 ay once olan kazanin videosu..

    Polis geldi ikimizinde sigortasi oldugunu soyledikten sonra hic birsey yapmadan gitti hemen.... Adamin sigortasi tum hasarlari karsiladi ama 5 ay surdu arabanin tamir olmasi..


    Bir hafta oncede tampon uctu ise giderken Onunda videosunu bi ara koyarim

    Video :
    https://youtu.be/KMQmk3zkOgA
    Gerçekten bilmediğim için soruyorum. Türkiye'de aynı kaza olsa ne olurdu ?
    polis gelip karışabiliyor mu ? Suçu karşı taraf kabul edince, sizin bütün masrafınızı ödemek zorunda değil mi ?
    Yani Türkiyeden ne farkı varki bunları özellikle yazdınız ?
    ( Türkiye'de olsaydı 10 günde tamir olurdu diye düşünüyorum ) tam emin değilim tabi o kadar yüksek modele binmedim hiç..
  • 14-08-2022, 10:18:32
    #5
    eHNeRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten bilmediğim için soruyorum. Türkiye'de aynı kaza olsa ne olurdu ?
    polis gelip karışabiliyor mu ? Suçu karşı taraf kabul edince, sizin bütün masrafınızı ödemek zorunda değil mi ?
    Yani Türkiyeden ne farkı varki bunları özellikle yazdınız ?
    ( Türkiye'de olsaydı 10 günde tamir olurdu diye düşünüyorum ) tam emin değilim tabi o kadar yüksek modele binmedim hiç..
    Hocam valla bende bilmiyorum TR de nasil oluyor, ben burda nasil oldugunu bana oldugu icin youtube atiyim dedim

    Tamir olmasi yapanlarin degilde, mesela ford dan tampon felan siparis ettiler ama stock olmadigi icin beklemek zorunda kaldim (:
  • 14-08-2022, 10:19:27
    #6
    Platin üye
    HellWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam valla bende bilmiyorum TR de nasil oluyor, ben burda nasil oldugunu bana oldugu icin youtube atiyim dedim

    Tamir olmasi yapanlarin degilde, mesela ford dan tampon felan siparis ettiler ama stock olmadigi icin beklemek zorunda kaldim (:
    Anladım hocam burada da işlemler aynı olurdu tabi fiyatları bilmiyorum.
  • 14-08-2022, 10:22:53
    #7
    Geçmiş olsun.
  • 14-08-2022, 10:32:20
    #8
    Insurance belirli bir hasara kadar karsiliyor diye biliyorum.
    Geri kalan hasari mechanic ile halletmisti arkadasim.

    USA nin neresindesiniz? Bi cay coffe icelim
  • 14-08-2022, 10:34:12
    #9
    murrtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Insurance belirli bir hasara kadar karsiliyor diye biliyorum.
    Geri kalan hasari mechanic ile halletmisti arkadasim.

    USA nin neresindesiniz? Bi cay coffe icelim
    Evet genelde 25bin en az karsiliyorlar sorun cikartmadan diye biliyorum bende. Washington State'de otuyorum hocam ama arada bir las vegas'a gittigimde oluyor, siz neresindesiniz?