eHNeRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten bilmediğim için soruyorum. Türkiye'de aynı kaza olsa ne olurdu ?
polis gelip karışabiliyor mu ? Suçu karşı taraf kabul edince, sizin bütün masrafınızı ödemek zorunda değil mi ?
Yani Türkiyeden ne farkı varki bunları özellikle yazdınız ?
( Türkiye'de olsaydı 10 günde tamir olurdu diye düşünüyorum ) tam emin değilim tabi o kadar yüksek modele binmedim hiç..
Hocam valla bende bilmiyorum TR de nasil oluyor, ben burda nasil oldugunu bana oldugu icin youtube atiyim dedim

Tamir olmasi yapanlarin degilde, mesela ford dan tampon felan siparis ettiler ama stock olmadigi icin beklemek zorunda kaldim (: