HellWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekrar bi video koyayim dedim, ne zaman yapsam burayada paylasiyorum, 8-9 ay once olan kazanin videosu..

Polis geldi ikimizinde sigortasi oldugunu soyledikten sonra hic birsey yapmadan gitti hemen.... Adamin sigortasi tum hasarlari karsiladi ama 5 ay surdu arabanin tamir olmasi..


Bir hafta oncede tampon uctu ise giderken Onunda videosunu bi ara koyarim

Video :
https://youtu.be/KMQmk3zkOgA
Gerçekten bilmediğim için soruyorum. Türkiye'de aynı kaza olsa ne olurdu ?
polis gelip karışabiliyor mu ? Suçu karşı taraf kabul edince, sizin bütün masrafınızı ödemek zorunda değil mi ?
Yani Türkiyeden ne farkı varki bunları özellikle yazdınız ?
( Türkiye'de olsaydı 10 günde tamir olurdu diye düşünüyorum ) tam emin değilim tabi o kadar yüksek modele binmedim hiç..