TurkishMethods adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kavga etmekten "tırsan" Erkek
74
●5.058
- 27-07-2022, 22:23:41mecbur kalınmadığı sürece kavgaya gerek yok, ben çok gördüm öyle döverim ederim kavgaya gelince ilk onlar kaçıyor. Lafla olmaz arkadaşını boşver

Efendilik iyidir. Tabi ne ezileceksin ne mazlumu ezeceksin o ayrı - 27-07-2022, 22:24:02sen belliki diğer tarafı seçmişsinhakancevik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2022, 22:25:48Günümüz Türkiye'sinde herkes bungun ve çatacak yer arıyor. Psikolojik olarak beyninin arkaplanında çalışan ve bana birşey olursa ona ne olacak kaygısı kaçmaya sebep olur. Bi dönem bende yaşamıştım. O kaygıyı yendiğin anda ise dayak yiyeceğini bile bile grubun ortasına atlayabiliyorsun. Bu dönemi de yaşadım
Bence hepsinden önce seni o duruma iten şeyi tespit etmelisin bunun içinde destek almanı şiddetle tavsiye ederim.
- 27-07-2022, 22:26:36bayrampaşa eskilerindenim. sayamadığım kadar çok kavgaya girdim. güzel yedik güzel dövdük
amaaa
yaş ilerledikçe inanılmaz kaçar oldum. korkudan değil yanlış olduğunun farkına vardım. hatta 2 ay once sağlam bir kavgaya girecektim kızım gözümün önüne geldi geri bastım. varsın korkak desinler ama girseydim buyuk olay olacaktı. tek hatırladığım adamın dibine kadar girdim sonra kızım gözümün önüne geldi dua et evladım var dedim
önce kaçıyor hisisyatı oldu ama oyle olmuyor. hem gereksiz hem yanlışç zaten yapılı adamım ayarım yok
en iyi bas geri
- 27-07-2022, 22:28:48Kavga etmeyi değil ama bir şeye sessiz kalmayı sevmem, haklı veya haksız olmam farketmez...
Veya biri mağdur olmuştur taciz vs. seyirci gibi izlenmesi kadar beni sinir eden bir durum yok herkes film izler gibi izliyor bunu kabul etmiyorum... - 27-07-2022, 22:28:50Kavga yerine zekayla işi çözmeye bak hocam. Ama kendini savunmasını da bil. Bu zamana kadar kavgan olmadığı veya ihtiyaç duymadığın için bu konuda farklı düşünüyorsun ama gelecek ne getirecek bilinmez. Her açıdan kendini geliştirmek iyidir. Erkeklikle alakası yoktur. Ne erkekler gördük biz kadının 10'da biri olamayan.
- 27-07-2022, 22:29:23Hocam en basitinden karşında ki kişide ne var ne yok bilmiyorsun. Bu yüzden ben de uzak duruyorum herkes bileğine güvenmiyor maalesef.

önce kaçıyor hisisyatı oldu ama oyle olmuyor. hem gereksiz hem yanlışç zaten yapılı adamım ayarım yok