TurkishMethods adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şımarık düşümmeyin ama bir yumruk ile adamı öldürebilirim iyi oturtursam trafikte vs laf küfür edip arabadan inenler oluyor çıkıyorum yumuşuyorlar ama inanın biriyle kavga etmemek için her şeyi yaparım
Tersine gelir bi tane çakarsın birşey olıuır ölür geberir komalık olur hastadır bayılır orda kalır etc etc
O yüzden biri bana gerçekten saldırmadığı sürece veya ailem tehdit altında değil ise kavga etmem
Etmeyide kimseye tavsyie etmem