Kavgayla erkeklik olmaz kavga akılsız insanlar ilk başvurduğu eylemdir. Akıllı insan şiddetten uzak durur aklıyla, sözleriyle olayları çözmeye çalışır, çünkü kavga ettiğinizde sen veya o döver fark etmez ama sen dövsen mahkemelik olursun o dövse o mahkemelik olur. En kötüsü taraflar birbirini öldürebilir veya kalıcı hasar bırakabilir. Yetişkin kavgaları genelde böyle biter. Kavga ve şiddet son çare olmalı. Son çare olduğu halde kaçıyorsan ona tırsaklık diyebiliriz ama