Merhabalar,
bugün ilginç birşey farkettim kendimde, kavgalardan inanılmaz derecede uzak ve temkinli davrandığımı farkettim (?) Arkadaşıma anlattım Erkekmisin lan gibi şeyler söyledi dilim tutuldu birşey diyemedim 😅 Sizce bu özgüvensizlikten mi geliyor, bu hissiyatı yenmenin bir çaresi var mı, yoksa böylesi daha mı iyi?
Hocam uzun zamandır spor yaparım ( dövüş sporları ) 2 metreye yakın 113 kiloyum
Şımarık düşümmeyin ama bir yumruk ile adamı öldürebilirim iyi oturtursam trafikte vs laf küfür edip arabadan inenler oluyor çıkıyorum yumuşuyorlar ama inanın biriyle kavga etmemek için her şeyi yaparım
Tersine gelir bi tane çakarsın birşey olıuır ölür geberir komalık olur hastadır bayılır orda kalır etc etc
O yüzden biri bana gerçekten saldırmadığı sürece veya ailem tehdit altında değil ise kavga etmem
Etmeyide kimseye tavsyie etmem