• 27-07-2022, 22:41:53
    #28
    TurkishMethods adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli cevaplarınız için teşekkürlerimi sunuyorum arkadaşlar sağolun, eskiden pek de birşey yaşamadım açıkcası nerden bu temkinli davranış anlamış değilim, psikoloğa gitsem o bulabilir/düzeltebilir mi sizce?
    la bu psikolojik bişey değil. kaçanın anası ağlamaz unutma.
  • 27-07-2022, 22:44:21
    #29
    ha bu arada soylemeden edemeyeceğim. düşmanca değil dostça kavga edebilirsin. biriyle anlaş ve olumcul olmamakla birlikte kavga edin bak bu olur rahatlarsın. hem tecrube olur . ama sakın düşman ile kavga etme
  • 27-07-2022, 22:45:04
    #30
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @TurkishMethods; rahat ol bende çok korkuyorum. birisine vurursam bi daha kalkamaz diye ödüm kopar o yüzdne hiç o toplara girmem. kavgadan korkmak iyidir.
    Dayak yemekde kötü dövmekte hocam ne yapayım arada kalıp duruyorum, döversem kalkamaz diye korkuyorum dayak da yemek istemiyorum garip ya

    imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakın dövüş öğrenin hocam. Vücut geliştirme de faydalı olur güven açısından.
    Vücut zaten geliştiriyorum da pek fayda etmiyor kaslı vücut özgüven olmayınca

    bagimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    la bu psikolojik bişey değil. kaçanın anası ağlamaz unutma.
  • 27-07-2022, 22:45:14
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Bu topraklarda akıllı erkektir. Herkeste ya makine var, ya kesici delici alet. Adabiyla kavga yok buralarda. Hep bir hainlik, arkadan vurma
  • 27-07-2022, 22:46:14
    #32
    bagimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ha bu arada soylemeden edemeyeceğim. düşmanca değil dostça kavga edebilirsin. biriyle anlaş ve olumcul olmamakla birlikte kavga edin bak bu olur rahatlarsın. hem tecrube olur . ama sakın düşman ile kavga etme
    ciddiye biniyor herseferinde ikimizden biri sert vurunca, kaç kere denedim 😂
  • 27-07-2022, 23:08:19
    #33
    Konuda gördüğüm kadarıyla herkes ghetto asıp kesmiş tr şartları ziya ayağı her neyse hocam bunun için tek gitmen gereken yer bir beyin cerrahı aynı durum bendede mevcut ama bu sinirle alakalı bir durum senede öyle vücut aşırı derecede adranalin salgiliyor ve sinir yükleniyor ellerde ve ayaklarda titreme ile ufak baş dönmesi ve bilinç kaybı yaşayabiliyor bu vücudunuzun sizi uyarma şeklidir o anki yapacağınız bir hamle çoğu boksorden veya yorumlardaki tek yumrukta kafatası dağıtan abilerimizden daha etkili olacaktır emin ol vücut buna izin vermiyor beyin cerrahisine giderek durumu anlatırsan sana yardımcı olacaklardır
  • 27-07-2022, 23:10:36
    #34
    Üyeliği durduruldu
    TurkishMethods adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    bugün ilginç birşey farkettim kendimde, kavgalardan inanılmaz derecede uzak ve temkinli davrandığımı farkettim (?) Arkadaşıma anlattım Erkekmisin lan gibi şeyler söyledi dilim tutuldu birşey diyemedim 😅 Sizce bu özgüvensizlikten mi geliyor, bu hissiyatı yenmenin bir çaresi var mı, yoksa böylesi daha mı iyi?
    Hocam , cezaevi jandarması olarak askerlik yaptım , askere gitmeden önce o hızlı diye tabir ettikleri insanlardan biriydim hayırdır ne bakıyon lan deyip kavga ediyodum yani...
    Şimdi oraların nasıl yerler olduğunu görünce askerden geldikten sonra süt dökmüş kediye döndüm işin açıkcası uzak durmak en iyisi... 50 TL para için 10 yıl ceza alanıda gördüm..
    Birisine yanlışlıkla olmayacak bir yerine vurup öldüğü için müebbet alanıda , kısacası en güzel olanı beyefendilik boşverin kavgayı dövüşü..
  • 27-07-2022, 23:11:28
    #35
    LastAndYou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuda gördüğüm kadarıyla herkes ghetto asıp kesmiş tr şartları ziya ayağı her neyse hocam bunun için tek gitmen gereken yer bir beyin cerrahı aynı durum bendede mevcut ama bu sinirle alakalı bir durum senede öyle vücut aşırı derecede adranalin salgiliyor ve sinir yükleniyor ellerde ve ayaklarda titreme ile ufak baş dönmesi ve bilinç kaybı yaşayabiliyor bu vücudunuzun sizi uyarma şeklidir o anki yapacağınız bir hamle çoğu boksorden veya yorumlardaki tek yumrukta kafatası dağıtan abilerimizden daha etkili olacaktır emin ol vücut buna izin vermiyor beyin cerrahisine giderek durumu anlatırsan sana yardımcı olacaklardır
    Teşekkürler bilgi için değerlendireceğim
  • 27-07-2022, 23:28:10
    #36
    backlinkmatik.com
    kavgadan iki taraf da zararli çıkar. savunma amaçlı son çare olarak (nefsi müdafa) kullanilmadigi sürece, iki tarafında zararli cikacagi bir eylemde bulunmak, hele de bunu erkeklik görmek mallığın önde bayram tasiyanidir

    ha illa da erkeklik(!) yapilacaksa, "erkeklik" güçtür. fiziksel güç tarihe karıştı. günümüzün gücü akıl ve para. erkekligi ariyorsa bunlarda aramalı arkadaşın yanlış yerlerde arıyor. onun dedigi erkekligin sonu problemli bir hayat...