@TurkishMethods; rahat ol bende çok korkuyorum. birisine vurursam bi daha kalkamaz diye ödüm kopar o yüzdne hiç o toplara girmem. kavgadan korkmak iyidir.
Dayak yemekde kötü dövmekte hocam ne yapayım arada kalıp duruyorum, döversem kalkamaz diye korkuyorum dayak da yemek istemiyorum garip ya
Yakın dövüş öğrenin hocam. Vücut geliştirme de faydalı olur güven açısından.
Vücut zaten geliştiriyorum da pek fayda etmiyor kaslı vücut özgüven olmayınca
la bu psikolojik bişey değil. kaçanın anası ağlamaz unutma.