beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@TurkishMethods; rahat ol bende çok korkuyorum. birisine vurursam bi daha kalkamaz diye ödüm kopar o yüzdne hiç o toplara girmem. kavgadan korkmak iyidir.
Dayak yemekde kötü dövmekte hocam ne yapayım arada kalıp duruyorum, döversem kalkamaz diye korkuyorum dayak da yemek istemiyorum garip ya

imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakın dövüş öğrenin hocam. Vücut geliştirme de faydalı olur güven açısından.
Vücut zaten geliştiriyorum da pek fayda etmiyor kaslı vücut özgüven olmayınca

bagimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
la bu psikolojik bişey değil. kaçanın anası ağlamaz unutma.