Merhabalar,
bugün ilginç birşey farkettim kendimde, kavgalardan inanılmaz derecede uzak ve temkinli davrandığımı farkettim (?) Arkadaşıma anlattım Erkekmisin lan gibi şeyler söyledi dilim tutuldu birşey diyemedim 😅 Sizce bu özgüvensizlikten mi geliyor, bu hissiyatı yenmenin bir çaresi var mı, yoksa böylesi daha mı iyi?
Hocam , cezaevi jandarması olarak askerlik yaptım , askere gitmeden önce o hızlı diye tabir ettikleri insanlardan biriydim hayırdır ne bakıyon lan deyip kavga ediyodum yani...
Şimdi oraların nasıl yerler olduğunu görünce askerden geldikten sonra süt dökmüş kediye döndüm işin açıkcası uzak durmak en iyisi... 50 TL para için 10 yıl ceza alanıda gördüm..
Birisine yanlışlıkla olmayacak bir yerine vurup öldüğü için müebbet alanıda , kısacası en güzel olanı beyefendilik boşverin kavgayı dövüşü..