Kavga etmekten çekinen sizin tabirinizle "tırsan" erkek akıllıdır, mantıklıdır kavgayla bir şeylerin çözülemeyeceğini idrak etmiş ve öfke kontrol problemi olmayan bir bireydir. Ortalık manyak kaynıyor dövdüğün adamın silah, bıçak çekmeyeceğini bilemezsin. Hadi onları geçtim bi ton karakol, mahkeme falan uğraşırsın. Hiç gerek yok.