Kavga etmeyi değil ama bir şeye sessiz kalmayı sevmem, haklı veya haksız olmam farketmez...

Veya biri mağdur olmuştur taciz vs. seyirci gibi izlenmesi kadar beni sinir eden bir durum yok herkes film izler gibi izliyor bunu kabul etmiyorum...