bayrampaşa eskilerindenim. sayamadığım kadar çok kavgaya girdim. güzel yedik güzel dövdük amaaa
yaş ilerledikçe inanılmaz kaçar oldum. korkudan değil yanlış olduğunun farkına vardım. hatta 2 ay once sağlam bir kavgaya girecektim kızım gözümün önüne geldi geri bastım. varsın korkak desinler ama girseydim buyuk olay olacaktı. tek hatırladığım adamın dibine kadar girdim sonra kızım gözümün önüne geldi dua et evladım var dedim önce kaçıyor hisisyatı oldu ama oyle olmuyor. hem gereksiz hem yanlışç zaten yapılı adamım ayarım yok en iyi bas geri