Kavga yerine zekayla işi çözmeye bak hocam. Ama kendini savunmasını da bil. Bu zamana kadar kavgan olmadığı veya ihtiyaç duymadığın için bu konuda farklı düşünüyorsun ama gelecek ne getirecek bilinmez. Her açıdan kendini geliştirmek iyidir. Erkeklikle alakası yoktur. Ne erkekler gördük biz kadının 10'da biri olamayan.