mecbur kalınmadığı sürece kavgaya gerek yok, ben çok gördüm öyle döverim ederim kavgaya gelince ilk onlar kaçıyor. Lafla olmaz arkadaşını boşver
Efendilik iyidir. Tabi ne ezileceksin ne mazlumu ezeceksin o ayrı