• 23-07-2022, 12:40:52
    #19
    fasb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hikayede ülkenin asıl vatandaşları olan kürtler en zararlı çıktı valla. Adamlar bu ülkenin vatandaşı olmalarına rağmen yıllarca kürtçe tabela dahi asamadılar. Arap gelince direk yaptı, asıl vatandaşlarımızdan olan kürt vatandaşlarımız maalesef yapamadı. Çakma milliyetçiler, primat zekası taşıyan insan topluluğunun gücü sanırsam sadece bunlara yetiyor, araplara geçmiyor.

    Bir de şunu anlatıyorum ama anlamamakla diretiyorlar. Alman, italyan, amerikan, fransız liseleri çok önemli kitleler yetiştiriyor. Hepsi ülkenin bir çok yerinde bürokrat veya bir çok önemli firmanın ceosu. Artı saydığımız ülkelerin okulları çağdaş, Türk toplumuyla entegreli bireyler yetiştiriyorlar. Bu kitleTürk toplumuyla barışık değil, buraya öc almaya gelmiş, Türk kadınlarını kendilerine cariye verilmesi koşuluyla gelmiş primatlar. Maalesef bu topluluğun bu değerleri gözeterek insan yetiştireceğini düşünen varsa, ankarada vapur beklesin daha iyi olur.
    Onlar bize entegre adam yetiştirmiyor. Biz onlara göre yetiştiriliyoruz.
  • 23-07-2022, 16:40:10
    #20
    Kürtleri engellemeye devam edin, araplardan sıkıntı yaşamazsınız asla çakma milliyetçiler.
  • 23-07-2022, 17:25:02
    #21
    Parası olana her yer vatandır.. maalesef çoğumuzun B planı yani başka bir ülkede hayatta kalacak kadar parası ve iş bulma imkanı yok.
    olan kişisel liberal takılmaya "ırkçılık yapmayın biraz anlayışlı olun insan olun" diye akıl vermeye devam ediyorlar çünkü ortalık karıştığında iç savaş vb. olunca parasını alıp ülkeden basıp gidecek imkanlara sahipler..
  • 23-07-2022, 19:49:25
    #22
    PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mutlaka öyle fakat şu da var, kolaylıkla vatandaşlıkta veriyorlar o okulda. Yani okuldan ziyade daha çok şirket gibi bunlar.
    o okulun özelliği ne ki o okulda kolayca vatandaşlık veriyorlar? Bizim üniversitede sınıfın yarısı yabancı ama hiçbirinde vatandaşlık yok , çalışma izni yok . sadece oturum kartı var o da süreli
  • 23-07-2022, 20:34:11
    #23
    helal olsun yigitlerime...okula türklerde kayıt olabilir büyük ihtimalle,hatda asıl bizim için açılmıştır daha çok.sonuçta bundan kısa bi süre sonra azınlık biz olucaz,adamlar tavşan gibi çogalıyor.yeni patronlarımızla,ev sahiplerimizle,alışveriş yapacagımız bakkal/kasap/manav arapca konuşacak ve bu şekilde biz onlarla anlaşamıycaz.onlara uyum saglamak için,dillerini ögrenmemiz gerek.
  • 23-07-2022, 20:41:07
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Feyyazcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kürtçe okul vb açılsaydı bizim milliyetçiler o zaman ayaklanırdı..
    Okulu geç Kürtçe kursunda olanlar.

    https://www.aykiri.com.tr/izmir-deki...gandasi/24669/

    Ben şahsen ne arapça ne kürtçe ikisinide okul olarak istemem sözde Milliyetçi dediğin insanlar ile sözde Atatürkçü insanlar arasında bir fark göremiyorum.

    Bu ülkenin tek dili vardır o da Türkçedir. Mustafa Kemal Atatürk'ün şu güzel sözünü paylaşayım da.


    Türk milletinin dili Türkçedir. Türk dili dünyada en güzel, en zengin ve en kolay olabilecek bir dildir. Onun için her Türk, dilini çok sever ve onu yükseltmek için çalışır… Türk dili, Türk milleti için kutsal bir hazinedir.

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
  • 23-07-2022, 20:54:22
    #25
    Üyeliği durduruldu
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kürtlere duyulan gram düşmanlık bu yabancılara duyulmuyor.
    Bense sevmiyorum ülkemde yabancı insanları. Allah belasını versin bunlar ne cacığa geldiler.
    Ahan da trt1 de orduyu kötüleyen nameler yayınlanıyor. Feto yu kötülüyorlar.
    Ulen sen kendi ülkende ki tehlikeyi kötülesene
    Yabancılara tepki verilmiyor diyorsun 2 günde bir sosyal medyada Suriyeliler Afganlar gündem oluyor daha ne yapsın insanlar adamları mı dövsünler?

    Sanki Türk insanı Mültecilerden cok mutluymuş gibi hava verip sürekli Türklere suç atıyorsunuz.

    Ben bir tane Arapça tabelaları destekleyen Türk görmedim / siyasal islamcı Türkler hariç. neyin mücadelesi bu anlamıyorum.

    Hepimiz tepki veriyoruz dilimiz Türkçedir diyoruz. Türkçe hariç tabela istemiyoruz diyoruz.

    Sen önce Türklere karşı yapılan düşmanlıkları gör biraz bu konuda bile kendi kendinize mağdur edebiyatı çıkartmışsınız kardeşim vallah pes doğrusu.

    Kürtsün diye işe alınmadın? kürtsün diye emekli maaşımı vermiyorlar? kürtsün diye izmir antalya istanbulda mı yaşamıyorsun? Bu ülkede düşmanlık beslenen tek kesim emin ol ki Türkler.
  • 23-07-2022, 21:28:30
    #26
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yabancılara tepki verilmiyor diyorsun 2 günde bir sosyal medyada Suriyeliler Afganlar gündem oluyor daha ne yapsın insanlar adamları mı dövsünler?

    Sanki Türk insanı Mültecilerden cok mutluymuş gibi hava verip sürekli Türklere suç atıyorsunuz.

    Ben bir tane Arapça tabelaları destekleyen Türk görmedim / siyasal islamcı Türkler hariç. neyin mücadelesi bu anlamıyorum.

    Hepimiz tepki veriyoruz dilimiz Türkçedir diyoruz. Türkçe hariç tabela istemiyoruz diyoruz.

    Sen önce Türklere karşı yapılan düşmanlıkları gör biraz bu konuda bile kendi kendinize mağdur edebiyatı çıkartmışsınız kardeşim vallah pes doğrusu.

    Kürtsün diye işe alınmadın? kürtsün diye emekli maaşımı vermiyorlar? kürtsün diye izmir antalya istanbulda mı yaşamıyorsun? Bu ülkede düşmanlık beslenen tek kesim emin ol ki Türkler.

    Madem kimse memnun değil, nasıl hala bu kadar rahatlar? Suçu iktidara atacaksan onu da Türk milleti getirmedi mi? Nefret ediyorum sizin bu sorumluluk almaktan kaçmanıza.
    Hala yapılanı anlamıyorsanız o da artık sizin sorununuz açıkcası, "Cegerxwin" "Ahmede Xani" bu tür parkları şair ismi olmasına ragmen ve kürt yoğunluklu yerlerde olmasına ragmen yasakladınız ama malesef "Karma is a b**ch."
  • 23-07-2022, 21:33:57
    #27
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okulu geç Kürtçe kursunda olanlar.

    https://www.aykiri.com.tr/izmir-deki...gandasi/24669/

    Ben şahsen ne arapça ne kürtçe ikisinide okul olarak istemem sözde Milliyetçi dediğin insanlar ile sözde Atatürkçü insanlar arasında bir fark göremiyorum.

    Bu ülkenin tek dili vardır o da Türkçedir. Mustafa Kemal Atatürk'ün şu güzel sözünü paylaşayım da.


    Türk milletinin dili Türkçedir. Türk dili dünyada en güzel, en zengin ve en kolay olabilecek bir dildir. Onun için her Türk, dilini çok sever ve onu yükseltmek için çalışır… Türk dili, Türk milleti için kutsal bir hazinedir.

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
    Çok şey var ama boş veriyorum..