Feyyazcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kürtçe okul vb açılsaydı bizim milliyetçiler o zaman ayaklanırdı..
Okulu geç Kürtçe kursunda olanlar.

https://www.aykiri.com.tr/izmir-deki...gandasi/24669/

Ben şahsen ne arapça ne kürtçe ikisinide okul olarak istemem sözde Milliyetçi dediğin insanlar ile sözde Atatürkçü insanlar arasında bir fark göremiyorum.

Bu ülkenin tek dili vardır o da Türkçedir. Mustafa Kemal Atatürk'ün şu güzel sözünü paylaşayım da.


Türk milletinin dili Türkçedir. Türk dili dünyada en güzel, en zengin ve en kolay olabilecek bir dildir. Onun için her Türk, dilini çok sever ve onu yükseltmek için çalışır… Türk dili, Türk milleti için kutsal bir hazinedir.

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK