Kürtlere duyulan gram düşmanlık bu yabancılara duyulmuyor.
Bense sevmiyorum ülkemde yabancı insanları. Allah belasını versin bunlar ne cacığa geldiler.
Ahan da trt1 de orduyu kötüleyen nameler yayınlanıyor. Feto yu kötülüyorlar.
Ulen sen kendi ülkende ki tehlikeyi kötülesene
Yabancılara tepki verilmiyor diyorsun 2 günde bir sosyal medyada Suriyeliler Afganlar gündem oluyor daha ne yapsın insanlar adamları mı dövsünler?
Sanki Türk insanı Mültecilerden cok mutluymuş gibi hava verip sürekli Türklere suç atıyorsunuz.
Ben bir tane Arapça tabelaları destekleyen Türk görmedim / siyasal islamcı Türkler hariç. neyin mücadelesi bu anlamıyorum.
Hepimiz tepki veriyoruz dilimiz Türkçedir diyoruz. Türkçe hariç tabela istemiyoruz diyoruz.
Sen önce Türklere karşı yapılan düşmanlıkları gör biraz bu konuda bile kendi kendinize mağdur edebiyatı çıkartmışsınız kardeşim vallah pes doğrusu.
Kürtsün diye işe alınmadın? kürtsün diye emekli maaşımı vermiyorlar? kürtsün diye izmir antalya istanbulda mı yaşamıyorsun? Bu ülkede düşmanlık beslenen tek kesim emin ol ki Türkler.