helal olsun yigitlerime...okula türklerde kayıt olabilir büyük ihtimalle,hatda asıl bizim için açılmıştır daha çok.sonuçta bundan kısa bi süre sonra azınlık biz olucaz,adamlar tavşan gibi çogalıyor.yeni patronlarımızla,ev sahiplerimizle,alışveriş yapacagımız bakkal/kasap/manav arapca konuşacak ve bu şekilde biz onlarla anlaşamıycaz.onlara uyum saglamak için,dillerini ögrenmemiz gerek.