Mutlaka öyle fakat şu da var, kolaylıkla vatandaşlıkta veriyorlar o okulda. Yani okuldan ziyade daha çok şirket gibi bunlar.
o okulun özelliği ne ki o okulda kolayca vatandaşlık veriyorlar? Bizim üniversitede sınıfın yarısı yabancı ama hiçbirinde vatandaşlık yok , çalışma izni yok . sadece oturum kartı var o da süreli