• 23-07-2022, 21:35:02
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Oranje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madem kimse memnun değil, nasıl hala bu kadar rahatlar? Suçu iktidara atacaksan onu da Türk milleti getirmedi mi? Nefret ediyorum sizin bu sorumluluk almaktan kaçmanıza.
    Hala yapılanı anlamıyorsanız o da artık sizin sorununuz açıkcası, "Cegerxwin" "Ahmede Xani" bu tür parkları şair ismi olmasına ragmen ve kürt yoğunluklu yerlerde olmasına ragmen yasakladınız ama malesef "Karma is a b**ch."
    Oy ben vermedim. Türk Milletinin hepside vermedi. Sonuçta bir seçim yapıldı kazandı.
    "Kürt Yoğunluk" yerler, olması oranın Türkiye Cumhuriyeti Devletinin bir parçası olduğu gerçeğini değiştirir mi?

    Siz başkalarına diyorsunuz ama kendiniz Kürt ırkclığı yapıyorsunuz. İzmir'de AHmet Kaya parkı var. Ahmet Kaya Kürt değil mi? senin memleketinde Fırat Yılmaz Çakıroğlu parkı var mı? ya da açılsa ne olur?

    Ben mesela mecburmuyum Apo'yu özledik diyen bir adamın İzmir'de parkını görmeye?
  • 23-07-2022, 22:05:08
    #29
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yabancılara tepki verilmiyor diyorsun 2 günde bir sosyal medyada Suriyeliler Afganlar gündem oluyor daha ne yapsın insanlar adamları mı dövsünler?

    Sanki Türk insanı Mültecilerden cok mutluymuş gibi hava verip sürekli Türklere suç atıyorsunuz.

    Ben bir tane Arapça tabelaları destekleyen Türk görmedim / siyasal islamcı Türkler hariç. neyin mücadelesi bu anlamıyorum.

    Hepimiz tepki veriyoruz dilimiz Türkçedir diyoruz. Türkçe hariç tabela istemiyoruz diyoruz.

    Sen önce Türklere karşı yapılan düşmanlıkları gör biraz bu konuda bile kendi kendinize mağdur edebiyatı çıkartmışsınız kardeşim vallah pes doğrusu.

    Kürtsün diye işe alınmadın? kürtsün diye emekli maaşımı vermiyorlar? kürtsün diye izmir antalya istanbulda mı yaşamıyorsun? Bu ülkede düşmanlık beslenen tek kesim emin ol ki Türkler.
    Misakı milli sınırları içinde Türk Kürt kardeştir. Sen lafı nasil anlıyorsan..
    Benim dedelerim zamanında Atatürke yardım etmiş insanlardır ve bu belgelidir. Nereye çeviriyorsun işi. Yazık.
    Sana cevap vermeye tenezzül etmek bile istemiyorum.
    Iyi forumlar.

    Senin ülkene araçlar dolmuş sen daha kürtsün diye işe mi almadılar diyorsun.
  • 23-07-2022, 22:10:16
    #30
    Üyeliği durduruldu
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Misakı milli sınırları içinde Türk Kürt kardeştir. Sen lafı nasil anlıyorsan..
    Benim dedelerim zamanında Atatürke yardım etmiş insanlardır ve bu belgelidir. Nereye çeviriyorsun işi. Yazık.
    Sana cevap vermeye tenezzül etmek bile istemiyorum.
    Iyi forumlar.

    Senin ülkene araçlar dolmuş sen daha kürtsün diye işe mi almadılar diyorsun.
    Atatürk bu ülkedeki insanları Türk Kürt Çerkez Laz diye ayırmadı. Bu Ülkenin adına Türkiye dedi milletine ise Türk milleti bayrağına da Türk bayrağı adını verdi.

    Sen bu adamlar yüzünden Kürtlere sanki bir tepki veriliyormuş algısı yapıyorsun ve Türkleride suçluyorsun.

    Senin Dedelerin Atatürk'e yardım etmiş olabilirler, bizim dedelerimiz de Atatürk'e yardım etti.Atatürk'ün sözü var bu ülke Tarihte Türktü diye başlayan.

    Senin bayrağın Türk bayrağı ise Milletin Türk Milleti ise Kürdistan ile işin yok ise Ulus devlet yapısından yanaysan zaten daima bir ve beraberiz. Biz ayrımcılık peşinde koşan insanlara tepki veriyoruz.

    Mülteci konusunu da Demografik yapımız olarak düşünüyoruz. Emperyalistler demografik yapıları bozarak ülkeleri bölüyor.Bölünmesin diye tepki veriyoruz.
  • 23-07-2022, 22:11:45
    #31
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atatürk bu ülkedeki insanları Türk Kürt Çerkez Laz diye ayırmadı. Bu Ülkenin adına Türkiye dedi milletine ise Türk milleti bayrağına da Türk bayrağı adını verdi.

    Sen bu adamlar yüzünden Kürtlere sanki bir tepki veriliyormuş algısı yapıyorsun ve Türkleride suçluyorsun.

    Senin Dedelerin Atatürk'e yardım etmiş olabilirler, bizim dedelerimiz de Atatürk'e yardım etti.Atatürk'ün sözü var bu ülke Tarihte Türktü diye başlayan.

    Senin bayrağın Türk bayrağı ise Milletin Türk Milleti ise Kürdistan ile işin yok ise Ulus devlet yapısından yanaysan zaten daima bir ve beraberiz. Biz ayrımcılık peşinde koşan insanlara tepki veriyoruz.

    Mülteci konusunu da Demografik yapımız olarak düşünüyoruz. Emperyalistler demografik yapıları bozarak ülkeleri bölüyor.Bölünmesin diye tepki veriyoruz.
    Ben ne diyorum sen şiir yazıyorsun.
    Cevap yazmayacağım sana. Engelliyorum.
  • 23-07-2022, 22:14:03
    #32
    Üyeliği durduruldu
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ne diyorum sen şiir yazıyorsun.
    Cevap yazmayacağım sana. Engelliyorum.
    Ben nediyorum sen nediyorsun konuyu nerelere getirmişsin.Bu konunun dediklerinle ne alakası var Türk insanı sanki tepki vermiyor algısını bırakın. Yazıp yazıp siliyorum önüne gelen suçu Türklere atıyor.
  • 23-07-2022, 22:35:21
    #33
    Açılabilir.
    Bu ülkede yabancı okullar olduğu gibi bu arapça okulda olabilir.
    Önemli olan MEB denetikleridir.
    Nasıl Fransız, ABD vs okulları mevcutsa Arap okullarıda olabilir. Neden olmasın ki !
  • 23-07-2022, 22:38:57
    #34
    Feyyazcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kürtçe okul vb açılsaydı bizim milliyetçiler o zaman ayaklanırdı..
    Çoğu postu okudum ama bunun kadar anlamlı yoktu
  • 23-07-2022, 22:41:25
    #35
    Üyeliği durduruldu
    CanerGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çoğu postu okudum ama bunun kadar anlamlı yoktu
    "Şimdi Kürtçüler damlar Kürtçe okul bize yok mu" deseydi bu sefer adamı ırkçı faşist ilan ederdiniz demi Vanlı kardeşim?
  • 23-07-2022, 22:45:49
    #36
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Şimdi Kürtçüler damlar Kürtçe okul bize yok mu" deseydi bu sefer adamı ırkçı faşist ilan ederdiniz demi Vanlı kardeşim?
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kafan ne ile dolu Bilmiyorum, sadece bir şey yazdım fikirlerimi bile yazmadım, senin gibi milleti gaza getirip köşeye çekilen kişileri de çok gördüm, konu sadece okul değil ülkenin araplasmasi anladın mı? Şimdi var git yoluna 👋