
Akşam Kaza Yaptık Sizce Suç Kimde
56
●4.040
- 21-07-2022, 09:20:12Merhabalar dün akşam edremit istikametinden altınoluğa gidiyorduk. Aracı kız arkadaşım kullanıyordu akçay ışıklarda kavşaktan dönmeyip soldan düz devam edecektik resimdeki siyah ile çizdiğim yerde bizim araç vardı. Kırmızı olan araçta önümüze kırıp kavşaktan akçaya girmeye çalışıyorlardı. önümüze kırınca diğer bayan sürücü bizim sola döneceğimizi sanmış ama asla sinyal vs vermedik düz yolumuzda devam edecektik ve biraz çarpma yaşandı bizim tampon gitti diğer tarafın aracı biraz daha kötü. Polis çağırdık tutanaklar falan tutuldu. Kusurlar ne zaman belirlenecek ilk defa kaza yaşadık. Süreç nasıl ilerliyor ?

- 21-07-2022, 09:23:51orta şeritten sola dönende suç yokmu hocam sizce 20 ile kontrollü şekilde önümüzde araç yokken düz gidiyorduk ?hnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2022, 09:25:01teşşekür ederim, babam emekli polis ondan sonra bize bakan ekiplere ulaştık kusuru diğer kişiye verdiklerini söylemişler ama kız arkadaşımın içi hiç rahat değil ondan bu konuyu açma gereği duydum. Hatanın yüzde yüz karşı tarafta olduğunu düşünüyorum bende.hakkiak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2022, 09:25:54araç kavşaktan tam düz karşıya geçerek akçay merkeze giriş yapacakmış öyle dediler.BSO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2022, 09:27:48Hata %100 karşı tarafta olamaz sizin trafikte olmanız bile belli bir % hata payınız var demektir. Park halindeki aracınıza vururlar ise hata %100 karşı tarafındır.Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2022, 09:28:22trafik ışıkları var zaten kavşakta.
çok anlamadım yazdığınızı ama vuran arkadaş kabahatli sola yani önünüzdeki yola geçecekse
zannettim diye bir şey yok trafikte beklemesi ve arkanızdan o yola sapması lazımdı.
geçmiş olsun
sağdan sollama yada öne geçme yapılması yasak