• 21-07-2022, 09:20:12
    #1
    Merhabalar dün akşam edremit istikametinden altınoluğa gidiyorduk. Aracı kız arkadaşım kullanıyordu akçay ışıklarda kavşaktan dönmeyip soldan düz devam edecektik resimdeki siyah ile çizdiğim yerde bizim araç vardı. Kırmızı olan araçta önümüze kırıp kavşaktan akçaya girmeye çalışıyorlardı. önümüze kırınca diğer bayan sürücü bizim sola döneceğimizi sanmış ama asla sinyal vs vermedik düz yolumuzda devam edecektik ve biraz çarpma yaşandı bizim tampon gitti diğer tarafın aracı biraz daha kötü. Polis çağırdık tutanaklar falan tutuldu. Kusurlar ne zaman belirlenecek ilk defa kaza yaşadık. Süreç nasıl ilerliyor ?

  • 21-07-2022, 09:23:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    eksper inceleme yapar kararı verir, ama anlatılana göre suçlu kırmızı gibi geldi bana
  • 21-07-2022, 09:23:45
    #3
    Geçmiş olsun hocam
  • 21-07-2022, 09:23:51
    #4
    hnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düz gidecekseniz ikinci şeritte olmanız lazım diye biliyorum
    orta şeritten sola dönende suç yokmu hocam sizce 20 ile kontrollü şekilde önümüzde araç yokken düz gidiyorduk ?
  • 21-07-2022, 09:23:54
    #5
    Ben olsam kavşağı tam dönmeyeceksem, içten değiş dıştan dönerdim. =) Geçmiş olsun hocam.
  • 21-07-2022, 09:25:01
    #6
    hakkiak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eksper inceleme yapar kararı verir, ama anlatılana göre suçlu kırmızı gibi geldi bana
    teşşekür ederim, babam emekli polis ondan sonra bize bakan ekiplere ulaştık kusuru diğer kişiye verdiklerini söylemişler ama kız arkadaşımın içi hiç rahat değil ondan bu konuyu açma gereği duydum. Hatanın yüzde yüz karşı tarafta olduğunu düşünüyorum bende.
  • 21-07-2022, 09:25:54
    #7
    BSO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olsam kavşağı tam dönmeyeceksem, içten değiş dıştan dönerdim. =) Geçmiş olsun hocam.
    araç kavşaktan tam düz karşıya geçerek akçay merkeze giriş yapacakmış öyle dediler.
  • 21-07-2022, 09:27:48
    #8
    Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşşekür ederim, babam emekli polis ondan sonra bize bakan ekiplere ulaştık kusuru diğer kişiye verdiklerini söylemişler ama kız arkadaşımın içi hiç rahat değil ondan bu konuyu açma gereği duydum. Hatanın yüzde yüz karşı tarafta olduğunu düşünüyorum bende.
    Hata %100 karşı tarafta olamaz sizin trafikte olmanız bile belli bir % hata payınız var demektir. Park halindeki aracınıza vururlar ise hata %100 karşı tarafındır.
  • 21-07-2022, 09:28:22
    #9
    trafik ışıkları var zaten kavşakta.
    çok anlamadım yazdığınızı ama vuran arkadaş kabahatli sola yani önünüzdeki yola geçecekse
    zannettim diye bir şey yok trafikte beklemesi ve arkanızdan o yola sapması lazımdı.

    geçmiş olsun

    sağdan sollama yada öne geçme yapılması yasak