Merhabalar dün akşam edremit istikametinden altınoluğa gidiyorduk. Aracı kız arkadaşım kullanıyordu akçay ışıklarda kavşaktan dönmeyip soldan düz devam edecektik resimdeki siyah ile çizdiğim yerde bizim araç vardı. Kırmızı olan araçta önümüze kırıp kavşaktan akçaya girmeye çalışıyorlardı. önümüze kırınca diğer bayan sürücü bizim sola döneceğimizi sanmış ama asla sinyal vs vermedik düz yolumuzda devam edecektik ve biraz çarpma yaşandı bizim tampon gitti diğer tarafın aracı biraz daha kötü. Polis çağırdık tutanaklar falan tutuldu. Kusurlar ne zaman belirlenecek ilk defa kaza yaşadık. Süreç nasıl ilerliyor ?