Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşşekür ederim, babam emekli polis ondan sonra bize bakan ekiplere ulaştık kusuru diğer kişiye verdiklerini söylemişler ama kız arkadaşımın içi hiç rahat değil ondan bu konuyu açma gereği duydum. Hatanın yüzde yüz karşı tarafta olduğunu düşünüyorum bende.
Hata %100 karşı tarafta olamaz sizin trafikte olmanız bile belli bir % hata payınız var demektir. Park halindeki aracınıza vururlar ise hata %100 karşı tarafındır.