hnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düz gidecekseniz ikinci şeritte olmanız lazım diye biliyorum
orta şeritten sola dönende suç yokmu hocam sizce 20 ile kontrollü şekilde önümüzde araç yokken düz gidiyorduk ?