• 21-07-2022, 09:28:39
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun. Aynı duruma yakın biz de yaşadık. Normalde düz gidilecekse içerde kalmamak lazım ama aşırı kalabalıkta mecburiyet oluyor. Biz de sinyal vermedik ve düz devam ettik. Yandan araç önümüzden sola kırdı. Aynı kaza yaşandı. Karşı taraf %90 hatalıydı yanlış hatırlamıyorsam, bize de trafiği engellemek gibi şeylerden yazıldı.
  • 21-07-2022, 09:30:47
    #11
    Akçaylıyım, bu sıralar çok kalabalık. Geçmiş olsun
  • 21-07-2022, 09:32:27
    #12
    weaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akçaylıyım, bu sıralar çok kalabalık. Geçmiş olsun
    edremitliyim bende malesef öyle şu tatilciler yüzünden geldiğimiz durum teşşekürler.
  • 21-07-2022, 09:34:45
    #13
    Hocam 2 ihtimal var ya %50 - %50, ya da tamamen ona yıkacaklar. Ama benim tahminim ona yıkacakları yönde. Çünkü örnek vereyim siz Edremit yönünden sol şeritten geliyorsunuz, e durduk yere neden orta şeride geçesiniz ki? Sizin durduk yere orta şeride geçme zorunluluğunuz yok, fakat orta şeritten giden araç eğer Akçay'a dönecekse sol şeride geçmek zorunda.
  • 21-07-2022, 09:36:37
    #14
    %100 karşı tarafta suç.
  • 21-07-2022, 09:37:10
    #15
    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 2 ihtimal var ya %50 - %50, ya da tamamen ona yıkacaklar. Ama benim tahminim ona yıkacakları yönde. Çünkü örnek vereyim siz Edremit yönünden sol şeritten geliyorsunuz, e durduk yere neden orta şeride geçesiniz ki? Sizin durduk yere orta şeride geçme zorunluluğunuz yok, fakat orta şeritten giden araç eğer Akçay'a dönecekse sol şeride geçmek zorunda.
    hocam sol şerite geçmek istemedi kavşakta ortadan alıp önümüze kırdı direk kavşağa atladi.
  • 21-07-2022, 09:40:47
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    trafik işi acayib bi olay ya yüzde yüz haklıyım diyosun hiç öyle cıkmıyor bazen coğu insan tam sol şeridi takip eden aracı o durumda tam sol yapacak sanar diğer şöferde öyle düşünmüş kontrolsüz o da sol yapmış sizde düz devam etmişsiniz tam sonuç tutanak ta cıkar
  • 21-07-2022, 09:49:07
    #17
    Ehliyet zamanındaki derin bilgilerimle konuşuyorum. Kontrolsüz kavşaklarda her iki araçta kavşak içinde ise dıştaki aracın önceliği var diye biliyorum. Bu tabloda lambalar var kazanın nasıl olduğu beynimde tam canlanamadı. Forumda baya bilgili bir kaç kişi vardı. Onlar dahil olur belki, tahminleri doğru çıkmıştı bi kaç konuda.
  • 21-07-2022, 09:55:56
    #18
    Kavşak içindeki sürücünün yol önceliği vardır.