weaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akçaylıyım, bu sıralar çok kalabalık. Geçmiş olsun
edremitliyim bende malesef öyle şu tatilciler yüzünden geldiğimiz durum teşşekürler.