Geçmiş olsun. Aynı duruma yakın biz de yaşadık. Normalde düz gidilecekse içerde kalmamak lazım ama aşırı kalabalıkta mecburiyet oluyor. Biz de sinyal vermedik ve düz devam ettik. Yandan araç önümüzden sola kırdı. Aynı kaza yaşandı. Karşı taraf %90 hatalıydı yanlış hatırlamıyorsam, bize de trafiği engellemek gibi şeylerden yazıldı.