Ehliyet zamanındaki derin bilgilerimle konuşuyorum. Kontrolsüz kavşaklarda her iki araçta kavşak içinde ise dıştaki aracın önceliği var diye biliyorum. Bu tabloda lambalar var kazanın nasıl olduğu beynimde tam canlanamadı. Forumda baya bilgili bir kaç kişi vardı. Onlar dahil olur belki, tahminleri doğru çıkmıştı bi kaç konuda.