trafik ışıkları var zaten kavşakta.
çok anlamadım yazdığınızı ama vuran arkadaş kabahatli sola yani önünüzdeki yola geçecekse
zannettim diye bir şey yok trafikte beklemesi ve arkanızdan o yola sapması lazımdı.

geçmiş olsun

sağdan sollama yada öne geçme yapılması yasak