Konu
Akşam Kaza Yaptık Sizce Suç Kimde
21-07-2022, 09:25:54
#7
Tabut
BSO adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben olsam kavşağı tam dönmeyeceksem, içten değiş dıştan dönerdim. =) Geçmiş olsun hocam.
araç kavşaktan tam düz karşıya geçerek akçay merkeze giriş yapacakmış öyle dediler.