BSO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben olsam kavşağı tam dönmeyeceksem, içten değiş dıştan dönerdim. =) Geçmiş olsun hocam.
araç kavşaktan tam düz karşıya geçerek akçay merkeze giriş yapacakmış öyle dediler.