• 18-07-2022, 00:14:41
    #19
    Şuan tatildeyim ilk kez moralim bozulmadı 😂
  • 18-07-2022, 00:14:42
    #20
    bayram 15 temmuz resmi tatil vs bize işlemiyor hocam hepsinde çalışıyoruz bir şey ifade etmiyor maalesef 😀
  • 18-07-2022, 00:15:13
    #21
    tihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef, asker olunca izinmiş, tatilmiş, pazartesiymiş, pazarmış hiç anlamıyoruz. Gün ve tarih kavramı yok, o yüzden kafa bir tık rahat 😌
    Allah kolaylık versin hocam
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yattık 10 gün yeter artık işe başlayalım. O değil insan yata yata gerçekten hasta oluyor. Boynum filan tutuldu çalışmak iyidir ara ara böyle tatil daha tatlı gelir boşverin
    En pozitif yorum buydu sanırım 😄
  • 18-07-2022, 00:16:15
    #22
    okul yok kendi işimiz pc başı bize hergun ayni. yoğun bir hafta bekliyor beni. umarim herkesin dilediği gibi gunleri olur
  • 18-07-2022, 00:17:41
    #23
    Ateeq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bayram 15 temmuz resmi tatil vs bize işlemiyor hocam hepsinde çalışıyoruz bir şey ifade etmiyor maalesef 😀
    Allah kolaylık versin, ne iş yapıyorsunuz hocam
  • 18-07-2022, 00:38:04
    #24
    bir rezidansta gözetim personeli olarak çalışıyorum bir nevi güvenlik 12 saat çalışıyorum gün de ben yazın çalışıyorum genelde 2-3 ay okul tatile girdiğinde hep böyle işlerde çalışıp geçimini sağlayanlar var Allah onlara kolaylık versin vallaha
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kolaylık versin, ne iş yapıyorsunuz hocam
  • 18-07-2022, 13:19:02
    #25
    bistneq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asosyalim, antisosyalim ve dahi şizofrenim hocam. evden çıkmıyorum günlerdir.
    asosyal insanlar başarili oluyor zaten çoğunlukla hocam,odaklandıkları konuya iyi odaklanırsa şayet,başarilar diliyorum size de
  • 18-07-2022, 13:20:16
    #26
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Heyecanlı hissediyorum. Belki biyopsi sonucum çıkar. Sabırsızım.
    Geçmiş olsun hocam,ne biyopsisi,kansere dair tetkik değildir umarım.
  • 18-07-2022, 20:46:56
    #27
    Teşekkürler. Doktor gerek duydu. Şu an fikrim yok hala bekliyorum.

    Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asosyal insanlar başarili oluyor zaten çoğunlukla hocam,odaklandıkları konuya iyi odaklanırsa şayet,başarilar diliyorum size de