bistneq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
asosyalim, antisosyalim ve dahi şizofrenim hocam. evden çıkmıyorum günlerdir.
asosyal insanlar başarili oluyor zaten çoğunlukla hocam,odaklandıkları konuya iyi odaklanırsa şayet,başarilar diliyorum size de