• 17-07-2022, 23:54:56
    #10
    bistneq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    botlarım, benim adıma her şeyi yaptığı için mutluyum. pazartesi iyidir. insanların çalışması gerekir
    Botlarınız kalabalık ve önemli toplantılarda iyi performans sergileyebiliyorsa pm alabilirim 😅
  • 17-07-2022, 23:56:34
    #11
    Üyeliği durduruldu
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Botlarınız kalabalık ve önemli toplantılarda iyi performans sergileyebiliyorsa pm alabilirim 😅
    asosyalim, antisosyalim ve dahi şizofrenim hocam. evden çıkmıyorum günlerdir.
  • 17-07-2022, 23:58:06
    #12
    bistneq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asosyalim, antisosyalim ve dahi şizofrenim hocam. evden çıkmıyorum günlerdir.
    Yapmayın, sosyalleşmek ve muhabbet kimyasal olmayan şifadır...
  • 17-07-2022, 23:58:59
    #13
    Heyecanlı hissediyorum. Belki biyopsi sonucum çıkar. Sabırsızım.
  • 17-07-2022, 23:59:20
    #14
    Yarin izinliyim. Cok mutluyum. 😁 Haftaya salidan baslayacagim.
  • 17-07-2022, 23:59:28
    #15
    Üyeliği durduruldu
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapmayın, sosyalleşmek ve muhabbet kimyasal olmayan şifadır...
    ferrariyi aldığım zaman eve girmiyicem hocam. az daha sabır
  • 17-07-2022, 23:59:30
    #16
    bayram günü bile çalıştığım için benim için birşey ifade etmiyor.
  • 18-07-2022, 00:03:27
    #17
    Maalesef, asker olunca izinmiş, tatilmiş, pazartesiymiş, pazarmış hiç anlamıyoruz. Gün ve tarih kavramı yok, o yüzden kafa bir tık rahat 😌
  • 18-07-2022, 00:05:47
    #18
    Yattık 10 gün yeter artık işe başlayalım. O değil insan yata yata gerçekten hasta oluyor. Boynum filan tutuldu çalışmak iyidir ara ara böyle tatil daha tatlı gelir boşverin