bistneq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
asosyalim, antisosyalim ve dahi şizofrenim hocam. evden çıkmıyorum günlerdir.
Yapmayın, sosyalleşmek ve muhabbet kimyasal olmayan şifadır...