Konu
Yarın Pazartesi Nasıl Hissediyorsunuz?
18-07-2022, 00:05:47
#18
neto
Yattık 10 gün yeter artık işe başlayalım. O değil insan yata yata gerçekten hasta oluyor. Boynum filan tutuldu
çalışmak iyidir ara ara böyle tatil daha tatlı gelir boşverin