Konu
Yarın Pazartesi Nasıl Hissediyorsunuz?
17-07-2022, 23:54:56
#10
orhansengun
bistneq adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
botlarım, benim adıma her şeyi yaptığı için mutluyum. pazartesi iyidir. insanların çalışması gerekir
Botlarınız kalabalık ve önemli toplantılarda iyi performans sergileyebiliyorsa pm alabilirim 😅