bistneq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
botlarım, benim adıma her şeyi yaptığı için mutluyum. pazartesi iyidir. insanların çalışması gerekir
Botlarınız kalabalık ve önemli toplantılarda iyi performans sergileyebiliyorsa pm alabilirim 😅