bir rezidansta gözetim personeli olarak çalışıyorum bir nevi güvenlik 12 saat çalışıyorum gün de ben yazın çalışıyorum genelde 2-3 ay okul tatile girdiğinde hep böyle işlerde çalışıp geçimini sağlayanlar var Allah onlara kolaylık versin vallaha
Allah kolaylık versin, ne iş yapıyorsunuz hocam