Teşekkürler. Doktor gerek duydu. Şu an fikrim yok hala bekliyorum.

Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
asosyal insanlar başarili oluyor zaten çoğunlukla hocam,odaklandıkları konuya iyi odaklanırsa şayet,başarilar diliyorum size de