bistneq adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yarın Pazartesi Nasıl Hissediyorsunuz?
26
●664
- 17-07-2022, 23:54:56Botlarınız kalabalık ve önemli toplantılarda iyi performans sergileyebiliyorsa pm alabilirim 😅
- 17-07-2022, 23:56:34Üyeliği durdurulduasosyalim, antisosyalim ve dahi şizofrenim hocam. evden çıkmıyorum günlerdir.orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2022, 23:58:06Yapmayın, sosyalleşmek ve muhabbet kimyasal olmayan şifadır...bistneq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2022, 23:58:59Heyecanlı hissediyorum. Belki biyopsi sonucum çıkar. Sabırsızım.
- 17-07-2022, 23:59:28Üyeliği durdurulduferrariyi aldığım zaman eve girmiyicem hocam. az daha sabırorhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2022, 23:59:30bayram günü bile çalıştığım için benim için birşey ifade etmiyor.
çalışmak iyidir ara ara böyle tatil daha tatlı gelir boşverin