Maalesef, asker olunca izinmiş, tatilmiş, pazartesiymiş, pazarmış hiç anlamıyoruz. Gün ve tarih kavramı yok, o yüzden kafa bir tık rahat 😌
Allah kolaylık versin hocam
Yattık 10 gün yeter artık işe başlayalım. O değil insan yata yata gerçekten hasta oluyor. Boynum filan tutuldu

çalışmak iyidir ara ara böyle tatil daha tatlı gelir boşverin
En pozitif yorum buydu sanırım 😄