tihacuM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef, asker olunca izinmiş, tatilmiş, pazartesiymiş, pazarmış hiç anlamıyoruz. Gün ve tarih kavramı yok, o yüzden kafa bir tık rahat 😌
Allah kolaylık versin hocam
neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yattık 10 gün yeter artık işe başlayalım. O değil insan yata yata gerçekten hasta oluyor. Boynum filan tutuldu çalışmak iyidir ara ara böyle tatil daha tatlı gelir boşverin
En pozitif yorum buydu sanırım 😄