• 07-06-2022, 19:48:12
    #10
    3 ay sonra 19 yaşına girecek bir genç olarak bizi düşünerek bunları yazdığınız için hepimiz adına teşekkür ederim ne kadar kendimi geliştirmeye çabalayan biri olsam da bu tarz öğüt veren paylaşımlar birkaç rayı yerine oturtuyor umarım diğer gençlere de fayda sağlayan bir yazı olur
  • 07-06-2022, 19:48:17
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    36 yaşındayım. Şuan ki aklım olsaydı ortaokulda ilken okulu bırakıp berber çırağı olurdum. Ömürlük Meslek
    Tabi hocam çok güzel bir düşünce oda ölmeyen bir meslek.. Çocukluk arkadaşlarım var bu işi yapan her birinin en az 2 evi var birinde oturuyor diğeri kirada altında güzel araç ve en az 4 sandalyesi var çalışan.. Meslek vasıf çok önemli..
  • 07-06-2022, 19:49:11
    #12
    Teşekkürler Ağabey Tavsiyelerin İçin...
  • 07-06-2022, 19:49:50
    #13
    Çok güzel yazmışsınız hocam elinize sağlık, bu durumu açıklayan en güzel şey doğal seçilimdir. Kendini geliştirmeyen tür yok olmaya mahkumdur
  • 07-06-2022, 19:55:56
    #14
    20 yaşında üniversite 2. Sınıf öğrencisiyim. Lise son da grafik tasarım hocamın sempatikliği yüzünden bu alana kaydım. 2 ay boyunca yazın çarşı da bir reklam ajansına ücret almadan gittim yol param dahi ödenmedi. Orada çalışan grafikerden ve patrondan çok şey öğrendim. En başta müşteri ile nasıl konuşulur. Oradan ayrıldım hem dijital hem açık hava reklam ajanda staj yaptım 1 yıl. 1 ay sonra işten çıkartılan grafiker yerine beni koydular aldışım para yine staj parası ve zaten bunun yüzde 80 ini falan devlet veriyordu. Grafiklerin yaptığı tüm işleri öyle ya da böyle bir şekilde hallediyordum. Tüm işi öğrendim. Gerek grafik alanında gerek baskı makinesi gerek lazer kesim. Staj yerim ile aram da şu an da da iyi. Haala konuşur görüşürüz çağırırlar gel diye. Okul okuyorum ek olarak R10 dan sırf yazın çalıştışım insanların tekrar tekrar benimle çalışmaları üzerine ailemden para almıyorum. Bakın tekrar söylüyorum oturup iş kovalamamıyorum. Sadece bana gelen işlerle çok rahat okul hayatımı sağlıyorum ki aileme para bile attığım zamanlar oluyor. Şimdi yaşıtlarıma bakıyorum. Karı kız kovalamaktan, araba ile gezmekten başka afedersiniz Bi b*K yaptıkları yok...
  • 07-06-2022, 20:07:55
    #15
    Destan gibi olmuş elinize sağlık
  • 07-06-2022, 20:10:14
    #16
    Çok önemli bir konu . Bir yol gösterenimiz olmadı....
  • 07-06-2022, 20:26:00
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    36 yaşındayım. Şuan ki aklım olsaydı ortaokulda ilken okulu bırakıp berber çırağı olurdum. Ömürlük Meslek
    Bence Forumdaki herkes ne yapsın etsin internet üzeri dallarda kendini geliştirsin. Yazılım Animasyon türü işler. Yani ben yazılım öğrenince forumlardan iş alın demiyorum. Büyük düşünüp arkanızı google gibi sağlam firmalara yasladığınız sürece sittin sene sırtınız yere gelmez. Nezamanki internet teknolojisi yok olur ozaman yapacak bir iş bulamazsınız. Bu da şuanki koşullarda imkansız gibi.
    Cihan hocanın dediğini yaparsanız açta açıkta kalmazsınız. Ama benim düşündüğüm gibi yapılırsa rüya gibi bir hayatınız olur. Ömrünüzün sonuna kadar mutlu mesut yaşayıp gidersiniz. Etrafınızda maddi durumu iyi olmayanlara arka çıkmış olursunuz her daim.
    Bir insanı kurtarmak tüm insanlığı kurtarmak gibidir
  • 07-06-2022, 20:37:08
    #18
    Benim düşüncem,
    Programcılıkta Java, C# veya Python geleceğin programlama dilleri olarak yollarına devam edecek.
    Veritabanı Programcılığı hiç bitmeyecek.
    Otonom çalışan veri madenciliği araçları ile çok iyi paralar kazanılacak.
    Dijital dünya, Insan 5.0 ve Web 3.0 serüveni ile hayatımıza daha çok girmiş olacak.

    Teknoloji okur-yazarlığı olmayan insanlar, bir işe yaramayacak düzeye inecek ve çoğu iş göremez olarak çalışma hayatından ayrılacak.
    Belki, 40 yaş üzerinde birisini üstün mühendislik - üreticilik yetenekleri olsa bile çalışma hayatından dışlayacaklar.

    Etrafınızdaki insanların ezoterik kavramları ile takılı kalmayın. Bırakın onlar inandıkları gibi yaşasınlar. Sizler kendinizi geliştirin. Üstel bir konuşma dili yerine,
    nezaket kurallarını iyi öğrenin. Bilgi dolu, nesnel düşünebilen, objektif bir insan olmak için elinizden ne geliyorsa onu yapın. Ortak müştereklerde buluşabilen
    uyumlu insanlar olmaya çalışın.

    Uzak gelecek, yakın geçmişten başlamış durumda. Aman geç kalmayın.